sobota 30. listopadu 2013

Spotřebováno | Listopad 2013

Takže po nákupech je většinou spotřebováno a nebude tomu jinak ani tento měsíc. Tenhle měsíc jsem moc nespotřebovávala a mám tu jen dvě věci, ale snad vám to nebude vadit a přečtete si článek i tak. Jinak jsem teďka momentálně u kamarádky a článek mám přednastavený, ale to vás asi nezajímá. Mám teď takové období, že pořád někde jezdím a jsem pořád někde pryč, ale to je jedno jdeme na spotřebováno.


První spotřebovanou věcí jsou odličovací ubrousky od Rival de Loop. Tyhle jsou nějaké hydro, ale že by dělali nějakou extra hydrataci to se říct nedá. Kupovala jsem je v Rossmannu asi za 40,- Kč. Já to nějak neřeším když kupuju odličovací ubrousky, prostě vždycky po nějakých šáhnu a jdu. Tyhle bych zařadila do takové neutrální skupiny, protože to není nejhorší, ale neděla to nějaké extra zázraky a odličují tak nějak normálně.


Dál letí do koše Stay Matte od Rimmelu. Určitě ho všichni znáte a nemusím ho moc okecávat. Já mám odstín 04 Sand storm, který je pro mě ideání, kupodivu, po celý rok a mám ho ráda, protože dělá to co má. Koupíte ho asi za 129,- Kč.


Takže spotřebováno je za námi a mě nezbývá nic jiného než se s vámi rozloučit svým obvyklým mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat