úterý 26. listopadu 2013

DIY | Zdobítko na nehty

Zdravím všechny z mé promrzlé domoviny. Nevím jak u vás, ale tady u nás je zima jako prase a vážně z toho nejsem nadšená. Zimu mám ráda, protože pojedu lyžovat do Francie a budou Vánoce, ale jinak ji nesnáším. Abych se, ale dostala k tomu o čem bude dnešní článek tak už se nebudu vykecávat. Dneska to bude DIY neboli Do It Yourself neboli Udělej Si Sám. Jistě znáte různé DIY návody a ten můj bude na zdobítko na nehty se kterým můžete na nehtech udělat různé tečky atd. Je to podobné takovému tomu zdobítku s kuličkami na konci.

Budete potřebovat:
Starou pastelku a nebo tužku
Špendlík s kulatou hlavičkou


Návod je v podstatě úplně jednoduchý, ale základem všeho je si udělat do tuhy ze spodka udělat dírku třeba zrovna tím špendlíkem, aby jste ho tam pak následně mohli zastrčit.


Dál už je to jednoduché prostě zastrčíte do té dírky ten špendlík. Kdo chcete můžete dát do té dírky ještě trochu lepidla, třeba Herkules nebo vteřinové lepidlo.


A máte hotovo! Je to opravdu strašně jednoduché a zvládne to každý i kdyby nechtěl. Myslím, že takovouhle zdobičku využije každý.


To by bylo k dnešnímu článku všechno, ale já vám ještě chci poděkovat za to, že se zapojujete do hlasování na Vánoční edici a už jsem dostala i nějaké návrhy na články do této edice. Zatím to vypadá, že bude na jeden týden. Samozřejmě se stále můžete zapojovat do hlasování a posílat mi návrhy na články. Jinak se chystám péct perníčky a dělat výzdobu, balit dárky a tak asi udělám nějaký článek s fotkami jak to u mě před Vánoci vypadá. Upřímně jsem trochu v skluzu a mám pocit, že nic nestíhám do toho škola a všechno dohromady. No... Mějte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat