sobota 16. listopadu 2013

Vánoční edice?

Vánoce se blíží rychlostí blesku a tak mě napadlo, že by jsem mohla udělat takovou Vánoční edici článků. Byly by to články s nějakými Vánočními tématy jako třeba nehtový tutoriál na nehty ve Vánočních barvách, tipy na Vánoční dárky, Vánoční TAG, líčení ke stromečku, outfity ke stromečku atd.

Mě osobně se ten nápad líbí a moc ráda bych ho uskutečnila a s největší pravděpodobností bude, ale vám o ní říkám, protože bych chtěla, aby jste si napsali nějaké návrhy na články, které by jste v té edici rádi viděli. Mám sice nějaké články už vymyšlené, ale chci aby jste to měli i trochu podle sebe.

Tahle edice by byla trvala asi poslední dva týdny před Vánocemi a nebo by byla jenom týden před Vánocemi, podle toho kolik z vás by mělo zájem. Hlasujte v anketě na jak dlouho byste ji chtěli a jestli by jste ji vůbec chtěli a pod tento článek piště návrhy na články do této edice. Budu moc ráda když projevíte o tuto edici zájem, protože si na ní chci dát záležet. Předem děkuju všem co se zapojí do hlasování a nebo napíší návrh na článek. Mějte se krásně!

1 komentář:

  1. Prosím, prosím udělej jí :) Moc by se mi líbily tyto články: vánoční svíčky + dekorace, vánoční outfity (třeba na Štědrý den atd..), Vánoční nehty, a vánoční výzdobu pokoje nebo ták ;)

    OdpovědětVymazat