úterý 12. listopadu 2013

Dermacol Precise Black eyeliner pen

Myslím, že už snad konečně můžu říct, že mé hledání dokonalých linek v peru skončilo, ale nechci to zakřiknout. Jistě všichni víte o mojí objednávce od Dermacolu, která byla před časem na blogu a právě v tom balíčku byl výrobek o kterém dneska bude řeč.


Budou to linky Precise Black od Dermacolu, které jsou podle mě nejlepší linky v peru co jsem kdy vyzkoušela. Jsou to linky z takové té, jak já říkám, ''zebří'' řady. Nevím jak se ta řada jmenuje doopravdy, ale všechny produkty mají takovýhle design, takže to poznáte. Tyhle linky koupíte v každé drogerii kde mají Dermacol. Já jsem je tedy kupovala z eshopu Dermacolu (zde) za 99,- Kč a myslím, že v drogerii nebudou o moc dražší.


Asi začnu jak jsou na tom s hrotem. Hrot mají tyhle linky krásně tenký a tím pádem se s ním skvěle pracuje. Linku umí tyhle linky jak tenkou tak tlustou a krásně černou. Pigmentované jsou opravdu krásně a nemusíte je víckrát přejíždět, aby jste měli linku krásně černou.


Teď asi přichází na řadu otázka kolik tyhle linky vydrží. Na rovinu, nejsou voděodolné a to ani být nemají, ale 8 hodin dají v pohodě. Záleží na tom co všechno přes den děláte. Pokud třeba jdete sportovat tak je jasné, že tak dlouho nevydrží, ale jinak při normálním nošení do školy či do práce opravdu 8 hodin s jistotou dají.


S odličováním taky nemám jediný problém. Odličování jde super normálně odličovačem nebo odličovacími ubrousky, podle toho co používáte. Linky v peru mi stejně přijdou jako nejjednodušší forma jak si rychle udělat linky.

Za mě tyhle linky určitě doporučuji. Myslím, že tyhle linky plní veškerou potřebnou službu co od linek očekávám a za krásnou cenu 99,- Kč je to fakt paráda. Máte nějakou zkušenost s těmito linkami?







Žádné komentáře:

Okomentovat