úterý 5. listopadu 2013

My week in Prague (28.10. - 3.11.)

Takže dneska to bude nekosmetický článek. Občas budu dělat nějaké nekosmetické články ať to není pořád jen to samé, ale hlavním hrdinkou bude na blogu stále kosmetika. Dneska si dáme článek o mém týdnu v Praze, který jsem si moc užila. Jsou to spíš fotky na kterých je zobrazené co jsem dělala, ale jsou to jen takové útržky. Upozorňuji, že fotky jsou focené telefonem a kvalita focení mého telefonu je dost nízká, takže na to berte ohled, ale neměla jsem sebou foťák.


Malá ukázka mého outfitu.


Fotka z procházky na Pražský hrad. Miluju obrázky s Pražským hradem a miluju i to místo.


Nesmí samozřejmě chybět fotka noční Prahy. 


Měla jsem svoje první Bubble Tea v životě a moc mi chutnalo. Kupovala jsem ho na Floře a bylo mi prozrazeno, že se chystá nová pobočka v OC Černý Most. Příchuť jsem měla jahodu a bílou broskev s mangovými kuličkami a je to úplně ideální mix pro milovníky sladkých pítí.


Když už jsem samozřejmě byla na Floře tak jsem se koukla do obchodů. Byla jsem v DMku a tam nakoupila nějaké dárky o kterých asi bude ještě samostatný článek. Byla jsem nahlídnout i do Sephory a zrovna byla akce 2+1 za 1,- Kč. Byl to můj historicky první nákup v Sephoře, ale co bylo uvnitř tašky se dozvíte až v nákupech.


Další suprová událost byla generální zkouška Star Dance. Bylo to naprosto super a strašně jsem si to užila. Viděla jsem tam třeba Taťánu Kuchařovou, Ondřeje Brzobohatého, Matěje Rupperta a další. Fakt to bylo boží a určitě se na to budu dívat i v televizi.

Takže to by byl zlomek toho co jsem dělala všechno v Praze. Byl to opravdu moc fajn týden. Zajímalo by mě jestli se někdo díváte na Star Dance a jestli už taky nakupujete na Vánoce. Mějte se krásně!








Žádné komentáře:

Okomentovat