čtvrtek 7. listopadu 2013

Gabriella Salvete Stars Enamel

Dneska se budeme věnovat laku od Gabrielly Salvete z řady Stars v odstínu 02 Sapphire. Určitě je znáte, protože se o nich jednu dobu dost mluvilo a byli opravdu hit a myslím, že oblíbené jsou pořád. Já mám tedy doma odstín 02 Sapphire, což je úplně krásná tmavá fialová. Pro mě je to ideální barva na celý rok.


Lak zasychá matně a výsledný efekt je naprosto úžasný a stojí za to. Jinak jsou to laky pískové a mají po zaschnutí hrubý povrch a vypadá to jako krystaly. To co vidíte na fotce je ani ne šestnáctina toho co ten lak doopravdy umí. Co se týče krytí tak to je na jedničku. Stačí vám klidně i jedna vrstva, ale já dávám dvě. S zasycháním není žádný problém, protože zasychá rychle. 


Výdrží je na tom lak taky dobře, akorát moje nehty jsou na prd a lak na nich moc nevydrží, ale mě vydržel na mích blbých nehtech asi 4 dny a tak si myslím, že u lidí s pevnými nehty dá i týden.


Design lahvičky se mi líbí. Lak má 11 ml, což je jeden z velkých laků. Pro představu, laky od Essence mají 8 ml a tak je asi jasné, že tohle je celkem velké balení. Laky stojí asi 90,- Kč. Není to nejmíň na lak na nehty, ale myslím, že za to stojí . 


Takže to by bylo všechno o téhle pískové krásce. Máte nějakou doma? Jak jste s ní spokojení?

Žádné komentáře:

Okomentovat