úterý 19. listopadu 2013

TAG | Sweater Weather

Dneska si dáme takový tématický TAG a to TAG Sweater Weather. Tenhle TAG asi znáte, dělala ho Teri Blitzen, TheTeenGirlLooks a další YouTuberky a i některé blogerky. No nebudu to okecávat a vrhnu se na to.

1) Čaj, káva nebo horká čokoláda?
Upřímně nepohrdnu ničím, ale asi čaj. Horká čokoláda mi chutná, ale spíš v zimě a káva taktéž, protože si ji vždycky dávám ve Francii na lyžích tak to mám nějak s tím spojené, takže čaj.

2) Jaká je tvoje nejoblíbenější podzimní vzpomínka?
Žádnou konkrétní asi nemám, ale ráda vzpomínám na společný odpoledne s kamarádkou, pouštění draka, skoky do listí a další...

4) Jaké je počasí tam kde bydlíš?
Tady je momentálně tma a zima.

5) Nejvíc nošený svetr?
Upřímně svetry nenosím, ale nosím takové ty svetříky co se dávají přes tričko a můj nejoblíbenější je takový šedý s kočkama.

6) Lak na nehty, který tenhle podzim miluješ?
Já laky hodně střídám, ale asi nejoblíbenější je momentálně od Gabrielly Salvete Stars v odstínu 02 Sapphire

7) Skinny jeans nebo legíny?
Legíny jdou dokonale ke kabátu, ale i skinny džíny mám ráda.

8) Kozačky nebo válenky?
Vetšinou mám nějaké nižší kozačky, ale ty teď nemám a mám kotníčkové boty na klínku.

9) Oblíbená podzimní TV show?
Já na televizi moc nekoukám, protože podle mě tam nic zajímavého nedávají.

10) Jaká písnička tě zaručeně dostane do podzimní nálady?
Těžko říct, ale asi Umbrella od The Baseballs, protože je taková bláznivá a prostě se mi k tomu podzimu hodí.

Tak to by byly všechny otázky. Zajímalo by mě jestli máte i vy nějakou svoji písničku, která vás dostane do podzimní nálady a jaký je váš oblíbený lak na nehty. Mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat