čtvrtek 28. listopadu 2013

Nákupy | Listopad 2013

Zase už jsou tu nákupy? Jako vážně? Hrozně ten čas letí a mě to ani nepřijde, že za chvíli už bude zase rok 2014, ale to je vedlejší. Nevím jak to bude s nákupy v prosinci, protože budou Vánoce a já už asi moc nakupovat nebudu a navíc pojedu do Francie tak ani nebudu mít čas. Na to, že už všichni šetří na Vánoce, včetně mě, tak mám docela dost nákupů. Omlouvám se za kvalitu fotek, ale na podzim a v zimě je to se světlem špatné. Jinak se můžete těšit i na můj první nákup ze Sephory se kterým i začnu.

Takže Sephora... No, byla jsem v ní poprvé v životě a byl to pro mě ráj na zemi. Kdybych měla u sebe titanovou kreditní kartu asi bych tam všechno vykoupila. Byla jsem v Sephoře na Floře. (To se rýmuje :D) Když jsem tam byla tak zrovna probíhala akce 2+1 levnější za korunu na kosmetiku Sephora a nebo vybrané značky. Já jsem nakoupila jenom kosmetiku Sephora a první u mě přistála paletka ala šuplíček, která je podle mě úžasná a multifunkční.


Paletka obsahuje 9 stínů, 3 lesky a tvářenku. Odstíny tyhle paletky nemají nebo já jsem teda žádný odstín nenašla. Musím říct, že jsem se s těmihle stíny líčila na generálku Star Dance a vydržely krásně i procházku na hrad. Lesky už na tom s výdrží nejsou tak dobře, ale jsou to lesky tak se nemůžu ničemu divit, protože ty nikdy nevydrží moc. Tvářenka je hodně taková růžová a celkem dobře pigmentovaná, ale já ji moc často nenosím, ale vy asi víte jak na tom jsem s tvářenky. Tuhle úžasnou paletku seženete v Sephoře za 390,- Kč.


Dál jsem si odnesla tvářenku v odstínu N°8 Rose petal o které jsem přemýšlela jestli si ji vzít či ne, ale paní mě přesvědčila tím, že mi polichotila jak mi bude slušet a tím mě totálně dostala a tvářenka byla moje. Jinak musím říct, že personál v Sephoře se mi hrozně líbil, protože paní byla vážně milá. Myslím, že už sám název napovídá jakou barvu tvářenka má. Je to lehká pastelově růžová barvička bez třpytek a pro mě ideální barva. Myslím, že díky téhle tvářence se dostanou tvářenky i na seznam mé denní rutiny. Sephora nabízí i další pěkné odstíny tvářenek a můžete je mít za 290,- Kč.




A když to bylo 2+1 levnější za korunu tak tu nesmí chybět ta poslední věc. Jako poslední věc za korunu jsem si vybrala stín od Sephory v odstínu N°3 Girls night out. Je to krásná zlatá barvička a já zlatou na podzim absolutně miluju a myslím, že ani v zimě mě neomrzí a budu s ní lámat ledy. Na obrázku se může zdát lehce do hněda, ale není, je to jen špatným světlem. Tahle krasavice vydrží s primerem 12 hodin v pohodě i bez primeru, ale 8 hodin v klidu dá taky. Tahle kráska se mi neuvěřitelně vyplatila a jsme ráda, že jsem si vzala zrovna jí. Tuhle krásku koupíte v Sephoře za 260,- Kč, ale já ji měla pouze za 1,- Kč a o to víc jí zbožňuju.




Konec Sephory a jdeme na drogerkovou kosmetiku. Koupila jsem si svůj první makeup v životě, potlesk. Tenhle článek je samé ''poprvé''. Koupila jsem si tedy makeup od Alverde o kterém jste už četli v samostatném článku. Upřímně se někdy dost předbíhám. Chtěla jsem jen nějaký obyčejný, lehký, levný makeup a padl mi do oka tenhle. Já mám odstín 02 Medium sand a ani mě to nepřekvapuje, protože jsem u všech produktů na pleť takový ten střed. Určitě bych ho doporučila všem co chtějí nějaký lehčí makeup se slabším krytím. Makeup není vůbec oranžový a na pleti hezky sedí, ale nedělá masku. Koupíte ho v DM za 99,- Kč.



Všichni jste jistě už slyšeli o nových rtěnkách od Essence v novém elegantním černém obleku a  věřím, že někteří z vás už je doma mají. Za mě musím říct, že mě mile překvapily a ani jsem od nich tolik nečekala, protože mám doma rtěnky od Essence z té původní řady a ty mě nikdy moc nenadchly, ale tyhle jsou pravý opak. Barva je krásně pigmentovaná, vydrží a k tomu všemu stojí 60,- Kč. Já jsem si vybrala odstíny 02 All you need is red a 09 Wear berries. 02 je taková výrazná červená a já jsem už dlouho červenou rtěnku chtěla a 09 je růžovo fialová, kterou teď totálně miluju a je mou oblíbenou. Rtěnky dávají tak 4 hodiny a pak se musí znovu aplikovat, ale ztrácí spíš intenzitu. Můžete je koupit všude kde mají Essence a já je za sebe doporučuji.




Budu pokračovat s Essence a to s krémy na ruce, které se u nás v drogeriích objevily. Já jsem už o nich psala článek a v něm jsem psala, že mám jeden doma a to banán a čokoládu. Mě osobně nejvíc voněl banán a jahoda, ale vzala jsem jen banán. Moc vám k němu neřeknu, protože jsem ho ještě nezkoušela, ale někdy o něm napíšu článek. Krémy jsou k sehnání v Rossmannu u parfemshopu za 55,- Kč.



A zakončím to nudou a to odličovacími ubrousky od Synergenu. Pořád ještě hledám ty pravé odličovací ubrousky ke kterým bych se pořád vracela, ale nějak je nemůžu pořád najít. Nic méně tyhle jsem koupila v Rossmannu za 42,- Kč a ještě uvidím jaké budou.


Tak a to by bylo všechno z mích extra dlouhých nákupů, teda aspoň z mého pohledu jsou dlouhé. Uvidím jak to bude s nákupy v prosinci zda budou nebo ne. Já asi pomalu začnu pracovat na Vánoční edici a vy se mějte krásně!

4 komentáře:

  1. Jůů, tak tu Sephoru ti závidím :3 Já mám dva stíny od Sephory a nemůžu si je vynachválit.. Ještě mě láká rozjasňovač a rtěnka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych od Sephory tak ještě ráda něco vyzkoušela, protože tyhle produkty si nemůžu vynachválit :) Rtěnky od Sephory bych taky chtěla vyzkoušet, ale nemůžu si mezi těmi odstíny vybrat :D Smůla je, že v Liberci Sephora není, nebo aspoň já jí nikde neviděla a tak si budu muset zase počkat než pojedu do Prahy :/

      Vymazat